11/05/2022

Повернення до України дітей, які виїхали з батьками без документів

 



Роз’яснення щодо механізму повернення до України дітей, які виїхали з батьками без документів

На сайті Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини з’явилось роз’яснення щодо механізму повернення до України дітей, які виїхали з батьками без документів.

Правилами перетинання державного кордону громадянами України, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 27 січня 1995 р.

№ 57 (із змінами та доповненнями станом на 20.04.2022) визначено перелік документів, що дають право на виїзд з України і в'їзд в Україну тощо.

Для дітей такими документами є паспорт громадянина України для виїзду за кордон, проїзний документ дитини (чинний протягом строку, на який він виданий).

Відповідно до рішення Державної прикордонної служби України, громадянам дозволено виїжджати з країни за внутрішніми паспортами. Діти, які не досягли 16-річного віку, можуть виїжджати за наявності паспорта громадянина України або свідоцтва про народження дитини (за відсутності паспорта громадянина України).

Внаслідок спрощення порядку виїзду за межі України деякі українські діти перебувають за кордоном без документів, що посвідчують їхню особу.

ВАЖЛИВО: У разі відсутності у дитини закордонного паспорта на період воєнного стану в Україні передбачено можливість внесення інформації про дитину до паспорта для виїзду за кордон батьків (одного з батьків), іншого законного представника дитини.

Постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 170 затверджено Тимчасовий порядок внесення інформації до паспорта громадянина України для виїзду за кордон.

Інформація про дитину, внесена до паспорта для виїзду за кордон законного представника, посвідчує особу та підтверджує громадянство України такої дитини (п. 2 Порядку).

Внесення інформації здійснюється на підставі заяви законного представника, до паспорта якого вноситься інформація про дитину (п. 3 Порядку). Документи для внесення інформації про дитину у разі постійного проживання або тимчасового перебування особи за кордоном подаються до посольства або консульської установи України. Внесення інформації про дитину здійснюється в день звернення законного представника безоплатно.

Для внесення до паспорта для виїзду за кордон інформації про дитину необхідно подати такі документи:

  • паспорт для виїзду за кордон;
  • заяву;
  • свідоцтво про народження або документ, що підтверджує факт народження, виданий компетентними органами іноземної держави.

У разі відсутності свідоцтва про народження законний представник може подати витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження;

  • дві фотокартки дитини розміром 3,5 х 4,5 сантиметра;
  • документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника.

Видані компетентними органами іноземної держави документи, що подаються для внесення до паспорта для виїзду за кордон інформації про дитину, засвідчуються в установленому законодавством порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України (п. 7 Порядку)

У разі закінчення строку дії паспорта для виїзду за кордон такий строк може бути продовжено до п’яти років на підставі заяви законного представника дитини.

Заява про продовження строку подається до посольства або консульської установи України. Внесення змін здійснюється безоплатно в день звернення.

Крім того, громадяни можуть звернутись до дипломатичного представництва або консульства для оформлення посвідчення особи на повернення в Україну, яке є документом, що підтверджує громадянство України і дає право на в'їзд в Україну у разі втрати особою документів, що дають право на виїзд з України та посвідчують особу під час перебування за її межами.

Оформлення і видачі посвідчення особи на повернення в Україну проводиться у відповідності до Порядку оформлення і видачі посвідчення особи на повернення в Україну, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05 квітня 2017 р. № 285.

ВИСНОВОК: Таким чином, підсумовуючи зазначене вище вбачається, що у разі відсутності у дитини, яка виїхали з батьками/законними представниками за кордон, підтверджуючих документів, то батькам або законному представнику необхідно звернутися до посольства або консульської установи України у відповідній Державі та надати наступні документи:

  • заяву;
  • паспорт для виїзду за кордон;
  • свідоцтво про народження або документ, що підтверджує факт народження, виданий компетентними органами іноземної держави або витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження;
  • дві фотокартки дитини розміром 3,5 х 4,5 сантиметра;
  • документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника.

ЗРАЗОК ЗАЯВИ:

ЗАЯВА
про внесення до паспорта громадянина України для виїзду за кордон батьків (одного з батьків), іншого законного представника дитини інформації про дитину

реєстраційний №_____________ від____________

Я, ____________________________________________________________, прошу

(прізвище, ініціали)

внести до паспорта громадянина України для виїзду за кордон, серія ______ №_______________, виданого___________________________________ року,

(дата видачі)

орган видачі - ____________________________________________________,

відомості про дитину (фотокартку, прізвище, власне ім’я, дату народження, унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності).

_____ ____________ 20__ року

___________________

(підпис)

 

Матеріал по темі: «Захист прав дітей на період надзвичайного або воєнного стану»

 

«НІ ВІЙНІ», «НЕТ ВОЙНЕ»,  «NO WAR»; «НІ ВІЙНІ», «НЕТ ВОЙНЕ»,  «NO WAR»; «НІ ВІЙНІ», «НЕТ ВОЙНЕ»,  «NO WAR»; «НІ ВІЙНІ», «НЕТ ВОЙНЕ»,  «NO WAR»; «НІ ВІЙНІ», «НЕТ ВОЙНЕ»,  «NO WAR»

 



Теги: виїзд за кордон, документи на дитину, загранпаспорт для дитини, паспорт для виїзду за кордон батьків,  повернення в україну, інформація про дитину, Адвокат Морозов

 


10/05/2022

Адвокатський ордер без підпису та печатки

 



Під час дії воєнного стану дозволяється видача адвокатським бюро/адвокатським об’єднанням ордеру без скріплення його печаткою та без підпису керівника

Ордер на надання правової допомоги - письмовий документ, що посвідчує повноваження адвоката на надання правової допомоги у випадках та порядку, встановлених Законом України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність».

Ордер видається адвокатом, який здійснює індивідуальну діяльність; адвокатським бюро або адвокатським об’єднанням та повинен містити підпис адвоката. Типову форму ордера, а також єдині для всіх адвокатів України, адвокатських об’єднань та бюро правила виготовлення, оформлення, зберігання, обліку ордерів затверджує Рада адвокатів України.

Ордер встановленої форми є обов’язковим для прийняття усіма органами, установами, організаціями для підтвердження правомочності адвоката на вчинення дій, передбачених статтею 20 Закону «Про адвокатуру та адвокатську діяльність».

Рішенням № 106 від 11 вересня 2021 року Радою адвокатів України затверджено роз'яснення щодо застосування ордера на надання правничої (правової) допомоги.

Система управління електронної бази даних Єдиного реєстру адвокатів України генерує у відповідному розділі "Особистого кабінету адвоката" на офіційному веб-сайті Національної асоціації адвокатів ордери на надання правничої (правової) допомоги відповідно до обраної адвокатом організаційної форми адвокатської діяльності.

Типова форма (зразок) ордера на надання правничої (правової) допомоги (Додаток № 1 Положення про ордер на надання правничої (правової) допомоги, затвердженого рішенням РАУ № 41 від 12 квітня 2019 року, зі змінами) відповідає згенерованим ордерам на надання правничої (правової) допомоги у відповідному розділі "Особистого кабінету адвоката" на офіційному веб-сайті Національної асоціації адвокатів та відображає форму, в якій адвокат здійснює свою адвокатську діяльність та яка зазначена в Єдиному реєстрі адвокатів України.

Втім, ордери, видані адвокатом шляхом заповнення бланка з книги бланків ордерів, продовжують діяти до закінчення повноважень адвоката у відповідній справі.

Це передбачено пунктом 5 рішення Ради адвокатів України від 12 квітня 2019 року № 41, яким затверджено у новій редакції Положення про ордер на надання правничої (правової) допомоги.

Так, 29 квітня 2022 року Рада адвокатів України Національної Асоціації Адвокатів України, розглянувши звернення адвоката … про надання роз’яснення щодо подання ордеру за допомогою електронного цифрового підпису, прийняла Рішення № 45 «Про внесення змін до Положення про ордер на надання правничої (правової) допомоги» відповідно до якого доповнила Положення про ордер на надання правничої (правової) допомоги, затвердженого рішенням Ради адвокатів України № 41 від 12.04.2019, із змінами, зокрема:

- пункт 10 новим абзацом наступного змісту: «Під час дії воєнного стану на території України дозволяється видача адвокатським бюро/адвокатським об’єднанням ордеру без скріплення його печаткою юридичної особи та без підпису керівника адвокатського об’єднання, адвокатського бюро. Правовідносини між адвокатом, який надає правничу (правову) допомогу на підставі цього ордера та адвокатським об’єднанням, адвокатським бюро врегульовуються внутрішніми документами цих організаційно правових форм здійснення адвокатської діяльності».

- підпункт 12.12 пункту 12 абзацом наступного змісту: «Під час дії воєнного стану на території України, реквізити, передбачені цим підпунктом можуть оформлятись у відповідності до п. 10 цього Положення».

 

Теги: ордер, адвокат, наау, рада адвокатів, керівник, адвокатське бюро, печатка, підпис, видача ордерів, Адвокат Морозов

 




Оподаткування та подання звітності у період дії воєнного стану

 



Особливості, строки та порядок оподаткування та подання звітності у період дії воєнного стану

У Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі «ЗІР» 17.03.2022 р. Державна податкова служба України розмістила відповідь на питання: «Які особливості оподаткування та подання звітності у період дії воєнного стану?»

Тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, справляння податків і зборів здійснюється з урахуванням особливостей, визначених у п. 69 підрозд. 10 розд. ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ).

Зокрема, у випадку відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов’язок, зокрема, щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої п. 46.2 ст. 46 ПКУ, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої ПКУ відповідальності з обов’язковим виконанням таких обов’язків протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні (п.п. 69.1 п. 69 підрозд. 10 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ).

Платники податків, які у зв’язку з наслідками їх безпосередньої участі у воєнних діях не дотрималися визначених п. 69 підрозд. 10 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ термінів виконання податкових обов’язків, звільняються від відповідальності, передбаченої ПКУ за невиконання податкових обов’язків, за умови виконання таких обов’язків протягом одного місяця з дня закінчення дії наслідків, які унеможливили виконання таких обов’язків (п.п. 69.3 п. 69 підрозд. 10 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ).

ВАЖЛИВО: Для платників податків та контролюючих органів зупиняється перебіг строків, визначених податковим законодавством та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи (п.п. 69.9 п. 69 підрозд. 10 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ).

Підпунктом 69.18 п. 69 підрозд. 10 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ установлено, що тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, з метою захисту прав платників, збереження та захисту даних надання електронних сервісів та приймання електронних документів від платників податків здійснюються у робочі дні з 8 до 18 години.

Згідно з п.п. 69.26 п. 69 підрозд. 10 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ на період дії воєнного, надзвичайного стану платники податків мають право подавати до контролюючого органу податкову декларацію та інші документи в паперовій формі.

Окрім цього, Листом ДПСУ від 05.05.2022 р. № 4064/6/99-00-13-01-06 «Щодо заборгованості платників податків перед бюджетом в умовах дії режиму воєнного стану» було повідомлено про наступне.

Державна податкова служба України розглянула лист Незалежної асоціації банків України від 28.04.2022 № 8657-28/04 (вх. ДПС № 7204/6 від 29.04.2022) щодо заборгованості платників податків перед бюджетом в умовах дії режиму воєнного стану в Україні і повідомляє таке.

Пунктом 36.1 статті 36 Кодексу передбачено, що податковим обов’язком визнається обов’язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи, податковий обов’язок є безумовним і першочерговим стосовно інших неподаткових обов’язків платника податків, крім випадків, передбачених законом.

Відповідно до статті 38 Кодексу виконанням податкового обов’язку визнається сплата в повному обсязі платником відповідних сум податкових зобов’язань у встановлений податковим законодавством строк.

Згідно з пунктом 46.1 статті 46 Кодексу податкова декларація, розрахунок, звіт  – документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом, у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов’язання або відображаються обсяги операції (операцій), доходів (прибутків), щодо яких податковим та митним законодавством передбачено звільнення платника податку від обов’язку нарахування і сплати податку і збору, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.

Пунктом 57.1 статті 57 Кодексу передбачено, що платник податків зобов’язаний самостійно сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом, для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Тобто на період дії правового режиму воєнного стану перебіг визначених Кодексом строків, зокрема сплати податків та зборів, подання звітності зупинено.

Відповідно до підпункту 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 Кодексу податковий борг – сума узгодженого грошового зобов’язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.

ВИСНОВОК: Виходячи з вимог пункту 69 підрозділу 10 розділу XX “Перехідні положення” Кодексу, починаючи з 24.02.2022 і до припинення/скасування правового режиму воєнного стану підстави для виникнення у платника податків податкового боргу в розумінні підпункту 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 Кодексу відсутні, а такі грошові зобов’язання вважаються не сплаченими.

 

Матеріал по темі: «Правила податкової звітності без первинних документів»

 

«НІ ВІЙНІ», «НЕТ ВОЙНЕ»,  «NO WAR»; «НІ ВІЙНІ», «НЕТ ВОЙНЕ»,  «NO WAR»; «НІ ВІЙНІ», «НЕТ ВОЙНЕ»,  «NO WAR»; «НІ ВІЙНІ», «НЕТ ВОЙНЕ»,  «NO WAR»; «НІ ВІЙНІ», «НЕТ ВОЙНЕ»,  «NO WAR»



Теги: оподаткування, сплата податків, зборів, подання звітності, зупинення строків, період дії воєнного стану, платник податків, податковий борг, оскарження , Адвокат Морозов

 


Експеримент щодо одночасного оформлення внутрішнього та закордонного паспортів

 



Урядом затверджена процедура експериментального проекту щодо одночасного оформлення паспорта громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон

Постановою Кабінету Міністрів України від 7 травня 2022 р. № 541 затверджено Порядок реалізації експериментального проекту щодо одночасного оформлення (у тому числі замість втраченого або викраденого), обміну паспорта громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон, який буде реалізовано  протягом двох років з дня набрання чинності цією постановою.

Куди подавати документи?

- до територіального органу/територіального підрозділу ДМС;

- центру надання адміністративних послуг;

- державного підприємства, що належить до сфери управління ДМС або його відокремленого підрозділу за місцем звернення.

Вимоги до особи:

1) особі, яка досягла 14-річного віку, — на підставі заяви-анкети, поданої нею особисто;

2) особі, яка визнана судом обмежено дієздатною або недієздатною, — на підставі заяви-анкети одного з батьків (усиновлювачів), опікунів, піклувальників або інших законних представників (далі — законні представники);

3) особі, яка не може пересуватися самостійно у зв’язку з тривалим розладом здоров’я та потребує термінового лікування за кордоном, що підтверджується медичним висновком відповідного закладу охорони здоров’я, оформленим в установленому порядку, — на підставі заяви-анкети особи або її законного представника.

(!!!) Перелік документів необхідних для отримання паспорта визначений Порядком оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, визнання недійсним та знищення паспорта громадянина України, затверджений постановою Кабінету Міністрів України  від 25 березня 2015 р. № 302.

Паспорт громадянина України та паспорт громадянина України для виїзду за кордон у разі їх одночасного оформлення видається не пізніше ніж через 20 робочих днів з дня оформлення заяв-анкет для їх отримання або не пізніше ніж через сім робочих днів з дня оформлення заяв-анкет для їх термінового отримання.

За одночасне оформлення паспорта громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон адміністративний збір справляється у порядку та розмірах, визначених законодавством для оформлення паспорта громадянина України, паспорта громадянина України для виїзду за кордон:

Паспорт громадянина України:

- 372 грн. – термін виготовлення до 20 робочих днів;

- 498 грн. – термін виготовлення до 10 робочих днів.

Паспорт громадянина України для виїзду за кордон:

- 733 грн. - термін термін виготовлення до 20 робочих днів;

- 1085 грн. – термін термін виготовлення до 7 робочих днів.

 

Матеріал по темі: «Застосування ЄДокумента (паспорт, посвідчення водія) в період дії воєнного стану»

 



Теги: паспорт, заміна паспорта, закордонний паспорт, ЦНАП, втрата паспорта, обмін, внутрішній паспорт, експеримент по заміні паспортів, Адвокат Морозов

 


Винагорода від переданої ЗСУ бойової техніки держави-агресора НЕ оподатковується

 



Винагорода від переданої Збройним Силам України бойової техніки держави-агресора НЕ оподатковується податком на доходи фізичних осіб та військовим збором

Законом України "Про встановлення винагород за добровільно передану Збройним Силам України придатну для застосування бойову техніку держави агресора" було встановлено винагороду за добровільно передану Збройним Силам України придатної для застосування бойової техніки держави-агресора.

Разом з цим, 21.04.2022 р. Верховна Рада України прийняла Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо звільнення від оподаткування винагороди за добровільно передану Збройним Силам України придатну для застосування бойову техніку держави-агресора» № 2214-IX, який набув чинності 07.05.2022 р.  (далі – Закон).

Як вбачається із пояснювальної записки до Закону, відповідно до норм Податкового кодексу України, у разі отримання винагороди за добровільну передану техніку держави-агресора остання буде оподатковуватися податком на доходи фізичних осіб та військовим збором, що має певні негативні наслідки, зокрема, для збереження в таємниці факту передачі такої техніки. Крім того є не зовсім логічним надання винагороди за передану військову техніку поруч із стягненням із такої винагороди податків, що фактично означатиме зменшення такої винагороди поруч із додатковим адміністративним навантаженням на утримання податків.

З урахуванням вказаного, Верховна Рада України постановила пункт 165.1 статті 165 Податкового кодексу України («До загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включаються такі доходи:») доповнити підпунктом 165.1.63 такого змісту:  "165.1.63. сума винагороди за добровільно передану Збройним Силам України придатну для застосування бойову техніку держави-агресора відповідно до Закону України "Про встановлення винагороди за добровільно передану Збройним Силам України придатну для застосування бойову техніку держави-агресора".

На думку Законодавця це сприятиме посиленню привабливості передачі Збройним Силам України придатної для застосування бойової техніки держави-агресора.

ВИСНОВОК: Вищевказаним Законом звільнено від оподаткування винагороду у розмірі 18% податку на доходи фізичних осіб та 1,5% військового збору, за добровільно передану Збройним Силам України та придатну для застосування бойову техніку держави-агресора.

 

Матеріал по темі: «Бойова техніка держави – агресора в обмін на гроші»

 



«НІ ВІЙНІ», «НЕТ ВОЙНЕ»,  «NO WAR»; «НІ ВІЙНІ», «НЕТ ВОЙНЕ»,  «NO WAR»; «НІ ВІЙНІ», «НЕТ ВОЙНЕ»,  «NO WAR»; «НІ ВІЙНІ», «НЕТ ВОЙНЕ»,  «NO WAR»; «НІ ВІЙНІ», «НЕТ ВОЙНЕ»,  «NO WAR»

 


08/05/2022

Уточнення Порядку бронювання військовозобов’язаних

 



Бронюванню підлягають військовозобов’язані тільких тих підприємств, які є виконавцями мобілізаційних завдань (замовлень)

Міністерство аграрної політики та продовольства України зазначає про уточнення Порядку бронювання військовозобов’язаних за органами державної влади, іншими державними органами, а також підприємствами, установами, організаціями, які задовольняють потреби Збройних Сил України, інших військових формувань, населення в умовах правового режиму воєнного стану.

У преамбулі до постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022 року № 194 “Деякі питання бронювання військовозобов’язаних в умовах правового режиму воєнного часу” (із змінами) зазначено, що нормативно-правовий акт Уряду прийнято у відповідності до статей 12 та 25 Закону України “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію” (далі - Закон).

Статтею 25 Закону встановлено, що бронюванню підлягають військовозобов’язані, які працюють в органах державної влади, інших державних органах, органах місцевого самоврядування та на підприємствах, в установах і організаціях, яким встановлено мобілізаційні завдання (замовлення), у разі, якщо це необхідно для забезпечення функціонування зазначених органів та виконання мобілізаційних завдань (замовлень). Це стосується зокрема і відповідних сфер управління та галузей агропромислового сектору національної економіки щодо задоволення потреб Збройних Сил України, інших військових формувань, сил цивільного захисту, національної економіки та забезпечення життєдіяльності населення в умовах особливого періоду.

ВАЖЛИВО: Тобто, до Пропозицій повинні включатися військовозобов’язані, які працюють на підприємствах, в установах і організаціях (далі – підприємства), які є виконавцями мобілізаційних завдань (замовлень).

Відповідно до статті 1 Закону мобілізаційні завдання (замовлення) - окремі вимоги мобілізаційного плану щодо номенклатури, обсягів виробництва необхідної продукції, утворення і підготовки до розгортання спеціальних формувань, а також затверджені в установленому порядку першочергові заходи мобілізаційної підготовки, які доводяться для виконання до центральних і місцевих органів виконавчої влади, інших державних органів, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування. До підприємств, установ і організацій, що залучаються до виконання мобілізаційних завдань (замовлень), мобілізаційні завдання (замовлення) доводяться на підставі затверджених основних показників мобілізаційного плану і договорів (контрактів), що укладаються в порядку, передбаченому законодавством.

У разі включення до Пропозицій військовозобов’язаних працівників підприємств необхідно обов’язково додавати належне обґрунтування щодо виконання таким підприємством, установою, організацією завдань із задоволення потреб Збройних Сил, інших військових формувань, населення з відповідним підтвердженням (дата та номер рішення органу виконавчої влади та місцевого самоврядування про доведення (встановлення) мобілізаційних завдань (замовлень), а також дата та номер укладеного договору щодо їх виконання тощо).

З метою перевірки наявності та стану договорів на виконання мобілізаційних завдань (замовлень) підприємства, яким вони доведені (встановлені) розпорядженнями обласних (районних) державних адміністрацій та або органами місцевого самоврядування, разом з пропозиціями щодо бронювання подають копії листів обласних військових адміністрацій та Київської міської військової адміністрації про їх підтвердження з дотриманням вимог щодо роботи з документами, які містять службову інформацію.

З огляду на зазначене підприємства, що залучаються до виконання мобілізаційних завдань (замовлень) Міністерством аграрної політики та продовольства України, подають пропозиції безпосередньо до Мінагрополітики з відповідним обґрунтуванням стосовно дати та номеру листа Мінагрополітики та місцевого органу виконавчої влади, якими доведено (встановлено) мобілізаційні завдання (замовлення), а також дата та номер укладеного договору щодо їх виконання тощо).

ВАЖЛИВО: Пропозиції, у яких відсутня інформація про доведені (встановлені) мобілізаційні завдання (замовлення) та договори про їх виконання не розглядатимуться Міністерством аграрної політики та продовольства України та повертаються для приведення у відповідність до вимог.

При підготовці Пропозицій враховувати рішення Головнокомандувача Збройних Сил України щодо заборони бронювання військовозобов’язаних, які мають нижчезазначені дефіцитні для Збройних Сил України військово-облікові спеціальності:

Не включати в Пропозиції військовозобов’язаних, які мають такі спеціальності:

рядового, сержантського та старшинського складу: 003, 004, 008, 015, 016, 019, 021, 028, 029, 034, 035, 036, 037, 039, 047, 048, 054, 055, 058, 065, 069, 070, 071, 072, 110, 113, 117, 118, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 133, 134, 135, 136, 137, 139, 140, 143, 144, 145, 146, 147, 153, 163, 178, 183, 184, 210, 216, 220, 221, 223, 225, 233, 234, 245, 248, 250, 251, 260, 261, 262, 265, 267, 307, 320, 323, 326, 333, 340, 379, 381, 382, 383, 403, 420, 460, 474, 500, 501, 502, 503, 507, 525, 527, 528, 530, 531, 538, 543, 544, 549, 550, 554, 569;

офіцерського складу за групами ВОС: 02, 03, 04, 06, 07, 08, 09, 10, 12, 14, 34, 44, 46, 47, 49, 50, 52, 53, 54, 70, 90.

(!!!) Не підлягають бронюванню, у визначеному постановою Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022 року № 194 порядку, військовозобов’язані, які мають посвідчення про відстрочку від призову на військову службу на період мобілізації та на воєнний час, а також призовники та особи, які не перебувають на військовому обліку військовозобов’язаних.

! Не погоджуються Міністерством оборони України посади працівників, які не є визначальними для забезпечення сталого функціонування підприємств, галузей і не є дефіцитними на ринку праці та які можуть бути замінені громадянами-невійськовозобов’язаними або які не відносяться до професій, що забезпечують виробництво продовольства (різноробочий, підсобний робітник, робітник фермерського господарства, робітник з благоустрою, робочий току, робітник з догляду за тваринами, прибиральник територій, прибиральник службових приміщень, сторож, двірник, транспортувальник, вантажник, фахівець з оперативного реагування, менеджер з питань регіонального розвитку, інспектор з охорони, старший охоронець, охоронець, черговий, комірник, помічник комірника, диспетчер, вагар, маляр, штукатур, лицювальник-плиточник, оброблювач птиці, оброблювач риби, оброблювач ковбасних виробів, свинар, зливальник-розливальник, грибовод, кухар, пекар, готувач кормів, годувальник великої рогатої худоби, доглядач великої рогатої худоби, завідувач агромагазином, підприємець, фахівець з методів розширення ринку збуту, помічник друкаря, менеджер з продажів, експерт, керівник сервісу, комплектувальник, юрисконсульт, член наглядової ради, член громадської організації, продавець продовольчих товарів, укладальник-пакувальник молодший програміст, начальник відділу, обліковець, робітник, комплектувальник, консультант, кур’єр, підмінний слюсар, інспектор з кадрів, брокер, виконавець робіт, помічник архіваріуса, фахівець з обліку договорів, фахівець з методів розширення ринку збуту, фахівець, діловод, заправник, заготівник основи для мийних засобів тощо).

Усі раніше здійсненні заявки на бронювання військовозобов’язаних з винесеними висновками Міністерсва економіки України є дійсними!

Керівники підприємств, установ і організацій несуть відповідальність за включення військовозобов’язаних до Пропозицій та організацію їх бронювання на період мобілізації та на воєнний час.

Листи без урахування вищезазначеної інформації не розглядатимуться Міністерством аграрної політики та продовольства України.

 

Матеріал по темі: «Бронювання військовозобов’язаних в умовах воєнного стану»

 

 

«НІ ВІЙНІ», «НЕТ ВОЙНЕ»,  «NO WAR»; «НІ ВІЙНІ», «НЕТ ВОЙНЕ»,  «NO WAR»; «НІ ВІЙНІ», «НЕТ ВОЙНЕ»,  «NO WAR»; «НІ ВІЙНІ», «НЕТ ВОЙНЕ»,  «NO WAR»; «НІ ВІЙНІ», «НЕТ ВОЙНЕ»,  «NO WAR»

 



Теги: бронювання військовозобовязаних, бронь працівників, резерв підприємств, бронь співробітників, військомат, воєнний стан, Адвокат Морозов